Speedskaters årsmöte 31/3

Skridskosäsongen är över men vi har årsmötet kvar som final på säsongen 2019/2020. Boka in tisdagen den 31 mars för årsmötet!

Årsmöte uppdatering av mötesplats
Under rådande Corona omständigheter har styrelsen beslutat att årsmötet och samkvämet på café Fosch den 31/3 delas upp i två delar. Årsmötet som ska hållas senast under april månad kommer att ske på distans via Skype och följer formalia. Verksamhetsberättelse, revisions uttalande samt valberedningens förslag finns på hemsidan under årsmöte. Årsavgiften föreslås bli oförändrad och styrelsen föreslås återväljas förutom att Nicolas Ivering avgår och Mats Cederblad föreslås som ny ledamot.

De medlemmar som vill deltaga på mötet behöver alltså senast söndag 29/3:

1). Skicka ett mail till medlem@speedskaters.se

2). Installera en gratisversion av Skype.

3). Vänta på länk till Skypemötet som skickas ut 31/3 via mail.

Vad gäller klubbaktiviteten med gofika och planering inför nästa säsong så återkommer vi med datum men preliminärt blir det efter sommaren. Vi hoppas alla har förståelse för den här lösningen och att vi Speedare håller uppe träningen och gärna annonserar träningsaktiviteter på Speeds Facebook sida.

Verksamhetsberättelse

Valberedningens förslag till styrelse 2020