Speedskaters årsmöte äger rum fredagen 27/4

Nu är skridskosäsongen slut och inlinessäsongen kan börja. Då är det dags att säsongen avrundas med Speedskaters årsmöte. Boka in fredagen den 27 april för årsmötet och anmäl dig till banketten! Vi kommer att vara i SSSKs lokal Skateboet som ligger på Norr Mälarstrand 86. Självklart får du ta med din partner på denna fest. Årsstämma börjar med val av styrelse och diskussioner om kommande säsong 2018. Om du vill skriva en motion till årsmötet så skicka in den senast den 15 april. Efter årsmötet blir det fördrink, eftersnack och sedan middag. Under middagen kommer vi dela ut priser för prestationer och Speedskaters Stora pris.
Välkomna till en rolig kväll!

När: Fredagen den 27 april kl 18:00

Plats: Norrmälarstrand 86, Skatboet

Anmälan: Senast den 15/4 via bankett@speedskaters.se ange ev. specialkost och namn på din respektive.
Pris: 300 kr per person, sätts in på klubbens pg 40 92 96-1 i samband med att du anmäler dig. Alternativt Swish: swischas till 123 007 3866.

Vi har några platser kvar till resan till Collalbo i november se bifogat material. Gå in på Facebook gruppen STHLMspeed för att få senaste information (en sluten grupp för medlemmar),  https://www.facebook.com/groups/598368767014555/

Mer information: http://tematoscana.se/offers/collalbo_sthlmspeed_nov2018/

Verksamhetsberättelse 2017