Missa inte årsmöte och bankett 30 mars

Sista anmälningsdag imorgon, 20 mars!
Fredagen den 30 mars är det dags för Speedskaters årliga bankett. Som du säkert redan förstått är detta en kväll du inte vill missa. Det är här som det perfekta skäret, is- och asfaltskvalité och huruvida regndäck ska användas när det duggar diskuteras i timmar. Det är alltså här du hittar dina sanna vänner. Självklart får du ta med din partner på denna festernas fest.

Kvällen inleds med Stockholm Speedskaters årsmöte, som brukar vara ganska raskt avklarat. Kallelse och övriga dokument hittar du på medlemssidan. Vi kommer fylla på dokumentlistan och allt kommer vara på plats senast en vecka före årsmötet.

Sedan följer banketten. Upplägget blir likt förra året: fördrink, buffé med halv flaska vin och kaffe. Vinet kan ersättas av öl eller bordsvatten.

När: Fredagen den 30 mars kl 18:30.

Var: Storstugan vid Hellasgården i Nacka. Buss 401 från Slussen tar 14 minuter och går regelbundet hela kvällen.

Anmälan: Senast den 20 mars via bankett@speedskaters.se  – ange ev. specialkost och namnet på din respektive.

Pris: 275  kr per person, sätts in på klubbens pg 40 92 96-1 senast den 20 mars.

Styrelsen samt årets festfixare Benny Nilsson och Lars Bejersten hälsar er varmt välkomna.